Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 175 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie diferenciace malého podniku
Šteflová, Jitka ; Bečvářová, Soňa (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout účinnou a proveditelnou strategii diferenciace. Práce pak může sloužit jako cenný základ pro vypracování podnikatelského plánu založení nebo rozvoje podniku. Dle zpracované teorie je provedena analýza, jejíž výstupy odhalují směr budoucí strategie a jsou tak základem pro samotné vypracování strategie diferenciace malého podniku včetně hodnocení možných rizik a možnosti budoucího rozvoje.
Návrh zásobování vybrané společnosti
Chudoba, Filip ; Pavelka,, Vladimír (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnými úpravami v zásobovací strategii společnosti, které jsou v souladu s analyzovanými faktory vnějšího a vnitřního prostředí podniku a které reagují na problémy vznikající v procesech vstupní logistiky, ve kterých je tato strategie realizována. Do společnosti pak navrhované úpravy strategie přináší nový pohled na řízení zásob skrze jejich optimalizaci a kategorizaci dle přístupů diferencovaného řízení zásob, a to i ve vztahu k zásobám, které podléhají expiraci.
Comparing flat prices in the Czech Republik and Slovakia
Šimášková, Ľubomíra ; Lorencová, Marie (oponent) ; Superatová, Alena (vedoucí práce)
The objective of this Diploma Thesis is to benchmark prices of preselected types of flats in the Czech Republic and Slovakia. Main aim of this exercise is to examine the pricing rules in the Czech Republic and Slovakia. Other area of focus is to set prices for selected prices of flats in the suburb and in the city center of Brno and Bratislava and compare them with each other. Analyze which factors affect prices and how they differ from each other.
Analýza konkurenčního boje v obchodně technologickém odvětví
Kreps, Jakub ; Špíšek, Jiří (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí v oblasti dodavatelů technologií pro průběžnou kontrolu kvality výroby v průmyslových podnicích a výzkumných laboratořích. Zahrnuje návrhy na vytváření konkurenčních výhod a s tím spojené zhodnocení nákladů a stupně diferenciace vůči konkurenci. Dále zahrnuje porovnání atraktivnosti technologií různých výrobců z hlediska kombinace ekonomických a technických parametrů. Po zhodnocení jsou předkládány kroky na nejvhodnější způsob vedení konkurenční války. Nechybí prognóza budoucích podmínek v daném odvětví na českém a slovenském trhu a návrh vhodné formy efektivního konkurenčního zpravodajství. V závěru je potom prezentováno zhodnocení návrhu v kvalitativní a kvantitativní podobě s důrazem na přínos nově předkládaného řešení.
Návrh strategie diferenciace rodinného podniku
Bělová, Zuzana ; Ing. Alena Hanzelková, Ph.D., MBA (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá v první části podmínkami pro podnikání ve Španělsku a v České republice. Dále analyzuje současný stav rodinných podniků, jednoho španělského a jednoho českého. V závěru práce navrhuji opatření, která by měla vést ke zvýšení návštěvnosti stravovacího provozu, větší popularitě a zefektivnění. V případě implementace tohoto návrhu strategie diferenciace rodinného podniku by mělo být zvýšení spokojenosti zákazníků stravovacího provozu.
Návrh strategie podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Obsahom diplomovej práce je navrhnúť obchodnú stratégiu pre novozaloženú spoločnosť, ktorá bude pôsobiť na českom trhu. Predmetom podnikania je prevádzkovanie osobitého gastronomického zariadenia vytvoreného spojením dvoch konceptov kaviarne a čajovne so zameraním na diferenciáciu. Obchodná stratégia sa zameriava na založenie novej spoločnosti, vymedzujúce jej konkurencieschopné správanie v horizonte 3 ročného rozvoja. Návrhy sú zacielené na budovanie úspešného podniku a aktivity, ktoré mu prinesú konkurenčnú výhodu. Na základe uskutočnených analýz tak zmapujem konkurenčné podniky, zákazníkov či interné faktory podniku a navrhnem vhodnú stratégiu rozvoja spoločnosti, ktorá povedie k zaisteniu jej rentabilnej prosperity. Mojim cieľom je vytvoriť jedinečný, konkurencieschopný a ziskový podnik, ktorý splní zákazníkom všetky ich požiadavky.
Konkurenceschopnost firmy ve výberovém řízení na komunikační agenturu pro Alpha System
Černý, Michal ; Čapka, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Marketingová společnost Propeople s.r.o. byla oslovena výrobcem střešní krytiny Alpha System pro podání nabídky do výběrového řízení na novou komunikační agenturu. Nabídka Propeople s.r.o. vychází především z nalezení konkurenčních prvků výrobce, na nichž může být následně postavena reklamní kampaň, která dokáže tohoto výrobce dostatečně odlišit od jeho konkurentů a posílit tím jeho konkurenceschopnost.
Strategie rozvoje podniku
Maršalová, Pavlína ; Kučera, Pavel (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem strategie rozvoje obchodní společnosti XY s.r.o. Práce analyzuje společnost a její okolí s cílem zjistit její postavení na trhu a určit zdroj konkurenční výhody. Implementace navrhované strategie má za cíl zlepšit dosavadní postavení společnosti na poměrně saturovaném trhu.
Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji
Zháňalová, Lucie ; JUDr. Michal Petr, Ph.D., ředitel Sekce legislativy a mezinárodních záležitostí, ÚOHS (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji“ popisuje současnou situaci na trhu, jeho strukturu se zaměřením na stávající konkurenci, klade důraz na vyhodnocení strategie uplatňované nejsilnějším subjektem na trhu, zkoumá a popisuje distribuční cesty a analyzuje poptávku po výrobcích včetně odhadu jejího vývoje do budoucna. Tato práce zohledňuje teoretická východiska jako jsou obecné analýzy sloužící pro přípravu tržních studií, orientované na oborové i obecné okolí firmy i na její vlastní fungování a vychází z definic konkurenčních strategií M.E. Portera. Dále se zabývá zdroji dat a metody jejich zpracování, včetně jejich sběru, třídění, členění a následném vyhodnocení. Diplomová práce je návodem jak postupovat při tržních analýzách a rozhodování o vstupu firmy na trh a mimo jiné odpovídá na otázky týkající se aktuální situace na trhu a subjektech na něm působícím.
Návrh strategie dalšího rozvoje firmy
Semančiková, Karolína ; Šiarnik, Pavel (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalárska práca je návrhom ďalšej stratégie pre rozvoj firmy Tilia, ktorá sa zaoberá výrobou kozmetických produktov. Východiskom pre návrh je rozbor súčasnej situácie podniku a analýza okolia podniku. Práca je rozdelená na tri časti, pričom prvá je venovaná teoretickému pozadiu podnikovej stratégie a strategickej analýzy, druhá časť sa venuje analýze súčasného stavu skúmanej firmy a tretia časť ponúka vlastný návrh možností a postupov, ktoré môže firma použiť s cieľom svojho ďalšieho vývoja.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 175 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.